2016. június 20., hétfő

Megérdemeljük? Hát persze!

Elérkezett hát, itt van!
 Megkezdődött a vakáció!
 Megérdemeljük? Hát persze!
Bizton állítom ezt csemetéink és szülőtársaim nevében, sok mindent kell kipihennünk.
Nehezen indulnak az első napok...
- Alszunk? Olyan fáradt vagyok!
És jönnek a nagy lustálkodások.
Jól van ez így, 10 hét nagyon hosszú idő, legalábbis az elején mindig.

-Úristen, mit csináljak a gyerekkel?
-Milyen táborba menjen?
-Ki fog rá vigyázni?

Örök aktualitások a szünidő elején. Persze anyatársak, apatársak ilyenkor is dolgoznak, de csemeténk szabad és laza, használjuk ki az együtt töltött órákat!

Arra gondoltam, az első teljes vakációs hét hétfőjén útjára indítom a képességszövő blog nyári különkiadását.

 Beszámolok arról nap mint nap, mi történik a mi családunkban, hogyan éljük meg mi a nyarat, s közben persze  igyekszem nektek remek játékokat ajánlani.
Már ki is nyomtattam június 20-tól augusztus 31-ig egy egyedi naptárat, lássuk egy helyen, kivel mi történik, milyen programok, események, kihívások várnak ránk.
Ajánlom nektek is, belekerülhet minden, ami aznap bárkiben is nyomot hagyott. Nem feltétlenül csak a nagy közös családi nyaralásra gondolok, bármi, ami első hallásra jelentéktelen lehet, aztán augusztus végén kiderül, ezek miatt volt nyár a nyár.
Egy 21 éves, egy 18 éves és egy 12 éves kamasz társaságában azonnal bekerültek a fesztivál-időpontok és a már lefixált pizsi-bulik.
Én kimazsoláztam pár jó programajánlót a neten, aztán jöhetnek a spontán ötletek.
Íme két link, ami nekem bejött, s ahonnan ti is válogathattok!

http://www.kamaszpanasz.hu/hirek/suli/773/otletek-szunidore
http://www.urban-eve.hu/2015/07/11/4x25-otthonnyaralos-otlet-3-resz-baratokkal/

Milyen klassz lesz nyár végén visszatekinteni az egészre, mintegy szünidei naplóra!
Együtt átböngészni, megosztani a barátokkal, felidézni az addigra emlékké vált eseményeket.

Szóval:

A hét végét a bátyáméknál töltöttük, sikerült ismét "elkobozni" tőlük a Callisto-t, azért cserében ott hagytuk a mi Szuper 5-ünket.
Így még tegnap későn este és persze ma reggel első dolgunk volt, hogy callistozzunk.
Bár én már szokás szerint alul maradok a küzdelemben, mégis lelkesít, hogy csemetéim a mai napig szívesen ülnek le játszani.
Játszani király!
Élethosszig tartó folyamat.
A tanév végén egyre több órán előfordult, hogy játékra került a sor, és a lányok megdöbbenve mesélték, mennyire nem játszanak a többiek, pedig ha tudnák....
Ha tudnák, egy felszabadult társas-partiban mi mindenünk csiszolódik, hogy egy remek kártya mennyi mindenre megtanít.
Szóval Callisto. 
Ez a mai kedvenc.
Zseniális, imádják a gyerekek, én meg próbálok fejlőni velük együtt. mindent megtudhattok róla itt:
http://www.jatek-vilag.hu/tarsasjatek/logikai/callisto.html

Persze a napi rutinfeladatokat meg kell csinálni, tiszta ruhára szükség van, enni is kell valamit, de állítom nem kell jobb motiváció attól, ha tudod, feladataid végeztével újabb parti következik.
Igaz, közben beköszöntött egy rabló-römi is, aztán nagyobb lányom nyakába vette a várost, hogy diákmunka reményében sikerüljön regisztrálnia valamelyik közvetítőnél, kisebb lányom hál'istennek közben falja a könyveket, én meg addig megírom az enapi blogbejegyzésemet.

Tudom, tudom, sokan rosszallóan olvassátok mindezt, mert milyen jó nekem, hogy itthon vagyok, de higgyétek el, mindenre lehet időt szánni, ha igazán akarjátok. Én is dolgozom, csak a munkahelyem itthon van, az idejét mindenki úgy osztja be, ahogyan ő jónak látja.
Csemetéink az elkövetkező 10 hétben a házi miatt biztos nem nyaggatnak, kipihentek, felszabadultak lesznek, csábítsuk hát őket, és hagyjunk magunkat is elcsábítani egy remek játékra!

Kellemes szép napot nektek!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése