Nagyobb leányzómnak nem éppen biológiából vannak a legjobb jegyei. Vagyis helyesbítek, végletek közt mozog, vagy ötös, vagy egyes-kettes.
A minap úgy jött haza, nem egészen érti a tanár úr vele szemben tanúsított viselkedését. Csúnya lenne azt mondani, hülyének nézi a gyereket, de valahol mégis erről van szó.
Ha valaki egyest kap, mi más is lehetne mögötte?
Pedig ha tudná, hogy ami érdekes (és érdekesen is adja át a tanár), az tanulásra érdemes. Akkor nem kell puska, nem kell jedi erő ahhoz, hogy a gyerek leüljön tanulni.
De hát ahogy a lányom fogalmazta, a gyűrűsférgek hormonális rendszere még arra sem érdemes, hogy puskát írjon belőle.
- Akkor most végeztünk a biosszal? - kérdem én.
- Nem - mondja ő, jönnek még érdekes anyagrészek.
De mindent nem lehet megtanulni, és akkor jönnek az egyesek, a tanár meg leírja a csemetét, mert baj van a hozzáállásával. ??????
Ma egy olyan cikket szeretnék a figyelmedbe ajánlani, ami azt feszegeti, mi is történne, ha egész mást tanítanának a suliban, ha új tantárgyak lépnének be a gyerekek életébe, ha már az iskolás évek alatt találkozhatnának olyan fontos dolgokkal, amelyek az életben való boldoguláshoz elengedhetetlenek. És a rengeteg fölösleges dolog törlődne! A fenti példánál maradva a gyűrűsférgek hormonális rendszerével foglalkozzanak a majdani orvosok, biológusok!
Én díjaznám!
Kukkants bele TE is és reménykedjünk együtt!
http://wmn.hu/2015/06/11/mondjuk-inkabb-ezt-tanitsak-meg-a-gyerekeknek-az-iskolaban/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése